mandag 15. juni 2009

dan idag

Ungene maste seg til skyss til skola. _Greit nok, hva har man ellers foreldre til da?... Lurte meg heim etterpå, trøtt i tryne og lurte på hvordan motivasjonen til å kutte graset,( ille som det gror...) - skulle komme sigende. Hadde morgenkaffen sammen med kona og kjente at arbeidslysten kom kravlende...hmpf.
Hurtig ringte jeg Lyng og foreslo en runde på golfbanen istedet, men han kunne dessverre ikke..
Da var det på med headsettet og P4 på full måking og igang med slåmaskinen. Greit nok, musikken var bra og klippern i fin form.. men, heldigvis meg....så hadde Lyng alikavel funnet tid til en runde på banen, og jeg...joda, slapp det jeg hadde i hendene, (klipper'n står nok i sin første sving på plenen enda) - og fant fram bilnøklene og var klar til å dra avgårde da Lyng kom oppom.
Så klasket litt ball, traff også noen innimellom arti lell.
Selvfølgelig skjedde det mere denne dagen, men jeg orker ikke skrive mere....

Boss'n

2 kommentarer:

  1. dette er helt sannt folkens!!!! jeg sto å så på da han fikk tlf...måtte bare le..hehe

    SvarSlett
  2. hm.. golfdilla er ikke til å spøke med tydeligvis, hehe.
    Men så skal man jo ha noe å le av og da ;)
    Klemmer fra oss til dere.

    SvarSlett